Nr 6. 3 t/m 8/9. Philadelphia - Gaithersburg - Reisverslag uit Gaithersburg, Verenigde Staten van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Nr 6. 3 t/m 8/9. Philadelphia - Gaithersburg - Reisverslag uit Gaithersburg, Verenigde Staten van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Nr 6. 3 t/m 8/9. Philadelphia - Gaithersburg

Door: Theo en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

08 September 2015 | Verenigde Staten, Gaithersburg

De warmte blijft. Het is nog steeds elke dag tussen 30 en 35 graden. Dat betekent dus voor ons 6.00 opstaan en voor 11.00 de meeste kilometers maken. Onderdak vinden blijft lastig, weinig campings en als ze er zijn, ver van de route. Cola en chips zijn een probaat middel om de vermoeidheid van het fietsen te vergeten. Afgelopen vrijdag konden we Anneke op een voor ons redelijk tijdstip feliciteren met haar verjaardag. Ontbijten doen we vaak bij een tankstation. We hebben alle spullen bij ons en kopen daar dan thee. We hebben nu ook Amish gezien, op de fiets en met paard en wagen! Er zijn bij de supermarkt aparte parkeerplaatsen voor hun koetsjes ( buggy parking only). Leuke contacten ook onderweg met locals. O.a. een supermarkteigenaar die ons gratis koffie met koekjes aanbood. Hij heeft een zoon die profwielrenner is.
Ondertussen zijn we aangeland in de staat Maryland. Prima wegen, maar helaas nog steeds heuveltje op, heuveltje af.
Van Labor Day hebben we weinig gemerkt, alleen dat er weinig vrachtverkeer op de weg was.
Ook de porties eten zijn hier erg groot: dus gewoon 1 pizza bestellen die je dan vervolgens met zijn tweeën nauwelijks op krijgt!
Morgen gaan we naar Washington, waar we 3 dagen zullen blijven.
Groetjes van Theo en Hanny.

• 09 September 2015 - 21:43

Ria:

Leuke foto's. Maar ik vind dat jullie er een beetje moe uit zien!!!!
    Met pensioen moet je genieten en niet alles te snel doen, afkicken.
    Blijf nu maar genieten in Washington. En natuurlijk nog gefeliciteerd met Anneke.

• 10 September 2015 - 09:58

Jan En Willy:

He,he eindelijk tijd om alles te bekijken op onze vrije dag.
    Leuke verhaaltjes. Foto van die Amishvrouw is geweldig.
    Vrijdag begint de NFL ( Ook niet kunnen voorbereiden 2 drafts voor de fantasy football. gemist).
    Zorg dat je een wedstrijd kunt bekijken!!!
    Wij fietsen vandaag niet verder dan Enschede en terug.
    Fiets ze.

Groet,

Jan en Willy

• 10 September 2015 - 16:13

Sander Veltkamp:

Beste Theo en Hanny,

Wat een leuke berichten, mooie foto's en geweldige reis.
    Geniet ervan met z'n tweeën en rust goed uit in Washington zou ik zeggen ;)

Vriendelijkste groeten,
    Sander