Vrijdag 20 mei 2016 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 mei 2016 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 mei 2016

Door: Theo en hanny

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

20 Mei 2016 | Duitsland, Berlijn

Vroeg vertrokken om de trein in Deventer niet te missen en als vanouds vanaf de achterdeur.
De treinreis naar Berlijn verliep niet helemaal vlekkeloos: andere treinsamenstelling, dus geen gereserveerde zitplaatsen en geen fietsrijtuig. Dat betekende dat de fietsen in een afgesloten wc moesten staan.
Ritje door Berlijn naar ons hotel: de vakantie is begonnen!
Lekker Bulgaars gegeten en een biertje gedronken. Morgen verder naar Letschin.

• 21 Mei 2016 - 08:11

Agnes:

Een mooie trip gewenst! Niet te hard fietsen, dan kunnen we elkaar in ST Petersburg zien. :-)

• 21 Mei 2016 - 09:48

Nol En Ans:

Hoi Hanny en Theo,

Ans zag jullie op weg naar Deventer, maar te laat om te stoppen. Dus wensen we jullie op deze manier een heel goede fietstocht met , vooral in Petersburg, mooie culturele ervaringen!

• 22 Mei 2016 - 11:58

Robbert Caspers:

Hey Hanny en Theo,

en weg zijn ze weer!!! super gaaf zeg. Een goede tocht gewenst met vele updates....

Groetos,

Robbert

• 22 Mei 2016 - 14:58

Sander Veltkamp:

Beste Theo en Hanny,

Jullie gaan weer een mooi avontuur tegemoet! Heel veel plezier een goede tocht!

Groet,
    Sander