Donderdag 2 juni 2016 - Reisverslag uit Rybachiy, Rusland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Donderdag 2 juni 2016 - Reisverslag uit Rybachiy, Rusland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Donderdag 2 juni 2016

Door: T en h

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

02 Juni 2016 | Rusland, Rybachiy

Gelukkig, het pinprobleem is opgelost door de goude tip van Linda. Dank je wel en nu rollen de roebels met duizenden tegelijk de automaat uit!
Kaliningrad uit was niet zo heel moeilijk. Klein beetje verkeerd gefietst, maar het kwam al snel goed. De R1 route gaat nu meer naar het noordwesten en verderop zijn de wegen slecht. We zagen op een gegeven ogenblik 'Selenogradz' staan en daar moesten we naar toe. Bleek een goede keuze. Een rechte weg waarin we met veel moeite heel af en toe een kuiltje konden ontdekken. Omdat we al na 3 uur en 40 km daar waren, zijn we doorgefietst over de 'Kurische Nehrung' (weet het Nederlandse woord niet) tot in Rybatschi. Het is een Nationaal park en het is net alsof je over de Holterberg fietst, maar dan vlak. Door het water aan beide kanten zijn er veel vliegjes die vervelend doen. Morgen zijn we Rusland al weer uit en gaan de grens over met Litouwen.