Zondag 5 juni 2016 - Reisverslag uit Pāvilosta, Letland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Zondag 5 juni 2016 - Reisverslag uit Pāvilosta, Letland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Zondag 5 juni 2016

Door: T en h

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

05 Juni 2016 | Letland, Pāvilosta

Vandaag weer een dag met veel tegenwind. Het eerste gedeelte naar Liepaje over de A11 verliep goed. Daarna Liepaje door met aan het eind de voormalige Sovjet Oostzeevloot. Nu helemaal ontmanteld en alleen nog maar restanten. Daarna even verdwaald, maar dat kwam snel goed. Ook nog een Indrukwekkend Holocaust monument gezien. Een eindje verder een 6 km lange 'schotterweg' , een combinatie van zand, keien en stof. Iedere keer weer zoeken naar het juiste spoor. Hierna ben je blij met ieder asfalt, gat of geen gat. Laatste gedeelte naar Pavilosta ok, maar weinig afwisseling, tenzij je kijkt of het dennen of berken zijn en of de hoogte al verandert. Pavilosta is een klein badplaatsje. Wat wel tegenviel is dat, als we na 20.00 uur bestellen, het eten al op is! Gelukkig verderop konden we nog wel terecht. Morgen nog een klein stukje naar het noorden en dan naar het oosten. Zal de wind toch niet weer draaien?

• 05 Juni 2016 - 21:11

Louise:

Erg leuk om jullie verslagen te lezen inclusief de prachtige foto's . Geniet ervan!

• 05 Juni 2016 - 22:57

Ans Van Basten:

Wanneer willen jullie in St Petersburg zijn?
    Wij gaan morgen met de caravan naar Bloemendaal aan zee
    Weer fietsen in de Kennemerduinen.
    Vinden wij nog steeds leuk en we hebben veei boeken mee plus e books
    We blijven graag op de hoogte
    Is het eten niet te zwaar?
    Groet
    Ans

• 06 Juni 2016 - 15:02

Paul:

Hallo Hanny en Theo
    Mooie foto's weer. Lukt het een beetje met de communicatie ?
    En niet teveel lekke banden gehad tot nu toe, want zo'n schotterweg lijkt me niet echt fijn.
    Zo te zien hebben jullie wel prachtig weer (net als hier trouwens :-)

Groeten, Paul