Dinsdag 14 juni 2016 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 juni 2016 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 juni 2016

Door: T en h

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

14 Juni 2016 | Estland, Tallinn

Vandaag een flinke rit gemaakt naar Tallinn.
Heel veel weer door bosrijk gebied gefietst (dit wilden we toch niet meer?). We hebben voor een groot deel onze eigen route bepaald. Niet pal langs de kust, deze weg stond als slecht aangegeven. We hebben gekozen voor weg 17 ( met dank aan Linda). Heerlijk rustige weg, maar wel eentonig. We waren dan ook blij dat we na 60 km koffie konden drinken.
Hierna is het landschap opener. We konden zelfs verder kijken dan ooit deze vakantie. In Tallinn was het even zoeken naar de weg naar het hotel. We zagen het hotel wel, maar konden er maar niet komen.
Tallinn is heel verrassend. De burcht met de oude stad hebben we nog niet gezien. Wel de omgeving er van. Leuke kleine straatjes met mooie huizen. En dan opeens kom je op een plein dat heel veel lijkt op de markt in Brugge. Alleen de koetsjes met paarden ontbreken. Het is heerlijk zonnig en dan is een terrasje zo gepikt.
Morgen blijven we hier en doen dan mee aan een stadswandeling door de plaatselijke VVV. Hopelijk laat het weer ons dan niet in de steek want de verwachting is niet zo best.

• 14 Juni 2016 - 18:58

Ans:

Zier er heel gezellig uit
    Kan me voorstellen dat je hier een paar dagen wil blijven
    Hoe ver is het nog naar St Petersburg?

• 14 Juni 2016 - 20:49

Linda:

Geniet maar lekker van Tallinn, het is de moeite.

• 14 Juni 2016 - 21:45

Egbert En Ulla :

Dag Theo en Hanny
    Wat gaat het bij jullie zeer voorspoedig. Wat leuk om elke dag jullie verhaal te.
    leden. Wij zijn inmiddels al weer twee dagen aan het fietsen. Het weer valt gelukkig mee en de route is prachtig.
    Heel veel plezier verder.
    Gr. Egbert en Ulla

• 14 Juni 2016 - 23:21

Ria:

Hallo luitjes,
    Leuk om al jullie reiverslagen te lezen. Dit keer hebben jullie wel alle weertypes gehad.
    Oh dan kun je straks misschien weer wennen in ons kikkerlandje. Maar blijf voorlopig genieten.
    Wij doen het maar met een paar daagjes Oerol. Ook daar fietsen, maar dan met enkele honderden anderen!!
    Gr. Bert en Ria