Zondag 26 juni 2016 - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Zondag 26 juni 2016 - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Zondag 26 juni 2016

Door: T en h

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

26 Juni 2016 | Duitsland, Travemünde

Hoe snel alles gisteren ging, zo traag verliep vandaag. En dat niet alleen, we kregen er gratis een uur bij vanwege een andere tijdzone in Duitsland. De bootreis is een welkome afwisseling, maar na 24 uur op de boot (met nog 5,5 te gaan), hebben we het wel gezien. We missen het casino, de fruitautomaten, de karaoke-avond, dinner aan de captains table, modeshow, danswedstrijd. Grapje dus, Maar om de hele dag door te komen met diepzinnige gesprekken over de zin van het leven viel ook niet mee. Het was in ieder geval fijn dat we de boot weer af konden, op zoek naar ons hotel in Travemunde. Alweer een beetje dichterbij huis, we stellen thuiskomen nog even uit met waarschijnlijk een tussenstop in Munster.
Morgen de treinreis regelen, ook nu is weer de onzekere factor wanneer de fietsen in de trein mee kunnen.