Maandag 23 mei 2016 - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Maandag 23 mei 2016 - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Maandag 23 mei 2016

Door: Theo en hanny

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

23 Mei 2016 | Polen, Drezdenko

Vanmorgen weer vroeg wakker in de 'sprookjeskamer' van ons hotel. Ontbijt stevig, typisch Pools?
De route voert vandaag veel door (naald)bos en het is tot Miedzyrzecz aardig klimmen. Je wordt trouwens helemaal gek van de plaatsnamen die Mied... Beginnen. Al 1x vergist met het plannen van de etappe en 1x verkeerd gereden naar een Mied... waar we niet naar toe hoefden. We hebben niet t idee dat we zo opschieten. Brood, worst en kola gekocht in een "Sklep" - klein winkeltje in bijna elk dorp.
Door het mooie weer en met de wind in de rug fietsen we door tot Drezdenko, een aardig provinciestadje.
Het asfalt in de laatste 10 km was zo erbarmelijk slecht dat we het een foto onwaardig vinden.
Morgen weer een kortere etappe, richting Pila.

• 23 Mei 2016 - 21:18

Linda :

Jullie gaan goed! Herkenbaar, vooral de veiligheidsvestjes