Zaterdag 25 juni 2016 - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 juni 2016 - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Theo en Hanny - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 juni 2016

Door: T en h

Blijf op de hoogte en volg Theo en Hanny

25 Juni 2016 | Finland, Helsinki

Wat kan dat snel gaan!
Vanmorgen zijn we om 10.31 uur met de hogesnelheidstrein vertrokken naar Helsinki. Fietsen mee was geen enkel probleem, het was ook niet druk in de trein. Douaneformaliteiten werden in de trein afgedaan zodat we om 13.58 uur in Helsinki meteen op de fiets konden richting ferry. Oorspronkelijk was het plan maandag verder te reizen (de ferry vaart op zondag niet). Maar omdat we zo vroeg waren, hebben we de gok gewaagd zonder reservering. De weg er naar toe was een hele zoektocht. Vaak de weg vragen, evenzo vaak verkeerd fietsen. Toch waren we een uur voor vertrek bij de terminal. En ja, een van de laatste plaatsen is voor ons. Om 17.00 uur zijn we vertrokken en met een heerlijk zonnetje is het goed toeven aan boord. De overtocht duurt 29,5 uur en dan zijn we in Travemunde. En dan zien we wel weer verder.

• 25 Juni 2016 - 21:00

Agnes:

Dat wordt dan lekker uitrusten en genieten aan boord!

• 25 Juni 2016 - 21:53

Gerrit Bouwhuis:

Hallo Theo en Hanny,

Zo, jullie gaan hard.
    In ieder geval op tijd uit Rusland!!
    Al weer bijna thuis.
    Benieuwd naar de verhalen!!

Gerrit Bouwhuis.